IbiochMiku

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Ibi och Miku - 28 maj 2011 10:02

Moshi Moshi igen!!

Igår var ju skolfesten. Det var jätte kul.

Först fick vi dansa runt som vi ville och äta chips, popcorn och sedan blev det dags för Talangjakten! Först var det massa som var jätte duktiga, som sjöng, dansade och liknande. Och så var det vår tur, det gick bra, men i slutet så skulle jag sitta på ett speciellt sätt, men jag kom snett, fast det gick bta ändå.

Och sedan gjorde vi ett nummer till, då sjöng Ibi och min andra kompis till Grenade med Bruno Mars, och jag dansade, Vi vann inte men det var roligt ändå, och vi som varit med fick varsin klubba, jag fick en zooklubba.

Sedan så dansade jag iaallafall och sen var det limbo, men jag åkte ut efter andra gången hehe, jag är inge bra på det.



och idag, så är det Ösmo marknad!!, eller det är idag och imorgon, men vi vet inte om vi ska åka idag eller imorgen, men jag hoppas idag.  

// Shu  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards