IbiochMiku

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Ibi och Miku - 2 juli 2011 20:14

Moshi Moshi!!


Förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har varit borta hos min farmor och hade ingen internet där, men nu kommer ett inlägg^^.


I förra veckan så kan jag berätta lite kul saker vad jag gjort.


Jag var på Heron City och kollade på Kung Fu Panda2. Den var jätte rolig. Rekkommenderas. Men resan dit var förfärlig. Jag satt i en stek het buss, fram och tillbaka det var inte roligt.


Sedan badade jag i badhus också det var roligt.


Och så köpte jag mangan NARUTO8. Som jag läste ut idag. Och jag vill bara läsa mer. Hehe, den är jätte bra iallafall även fast jag inte läst ettan, tvåan, trean, fyran, femman, sexan och sjuan.


Jag längtar också till att se Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 den 13 Juli(förhoppningsvis) 


Och varför förra inlägget var så konstigt var för att åskan gick och jag var tvungen att stänga av, direkt annars hade hela internet rykt.


Och hoppas ni fick en bra midsommar allihop(även fast det är sent att säag det nu, men jaja)


Kram Shu!!   

Presentation


Ibi och Miku's blogg!!!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilken manga är er favorit?
 NARUTO
 Negima Mahou Sensei
 Tokyo Mew Mew
 Bleach
 One Piece
 Fullmetal Alcehmist
 I.N.V.U
 Kill me Kiss me(K2)
 Demon Diary
 D.NAngel
 Sugar Sugar Rune
 Shaman King
 Fruits basket
 Ouran High School
 Yu-Gi-Oh!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Meny

Filmer

Här skriver vi in lite filmer som vi gillar   och en kort recension om filmen.

Kon'nichiwa!

Hejsan, vi är två tretton åriga tjejer som startat denna blogg. Jag är då Shu, och min kompis Ibi. Hoppas ni gillar bloggen, och kommentera gärna, det är jätte roligt. Ja tycker jag ialla fall(jag Shu). I slutet av varje inlägg skriver jag //Shu, eller =3 eller någon smileys som denna  ,    eller    eller   ,  det är mina favoriter.

// Shu

Miku&Ibi's Gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards